aku takkan jemu…


Ya ALLAH….

aku memohon keampunanmu….

aku memohon keredhaanmu….

aku memohon kasih sayangmu….

aku memohon perlindunganmu….

aku memohon belas kasihanmu…

aku hamba yang lemah,

yang penuh dengan kelemahan,

yang penuh dengan kepura-puraan,

kerana sering mempermainkan taubatku kepadamu….

aku ikhlas kepadamu Ya Allah….

aku bersungguh-sungguh ketika bertaubat padamu Ya Allah…

aku menangis sepuas hatiku Ya Allah…

aku menghina diriku dihadapanmu Ya Allah…

namun sering jua aku memungkirinya.

aku mohon maaf,

aku mohon ampun,

ku tahu rahmatMu luas,

meliputi segala-galanya,

akan ku terus bertaubat padamu,

selagi nafasku masih ada,

Ya ALLAH,aku takkan jemu….

Ya ALLAH,ampuni daku….

Published in: on Jun 9, 2008 at 3:58 pm  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://drrazi.wordpress.com/2008/06/09/aku-takkan-jemu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 KomenTinggalkan komen

  1. tangisan yg merintih keampunanNya moga dpt menghindarkan setiap anggota bdn ini dari disentuh api neraka milikNya..
    sungguh aku tak sanggup menghadapinya ya Allah..

  2. Allah Maha Mendengar, pasti dia mendengar rintihan hambanya. teruskanlah merintih memohon keampunan. jangan sesekali kita jemu…

  3. salams. mahu minta kebenaran kamu untuk publish mana2 puisi or tulisan kamu utk publication kelas saya. bolehkah? nanti website kamu akan di’quote’ juga. harapannya mengizinkanlah. ilmu yang baik biarlah dikongsi bersama agar sama2 mendapat manfaatnya. boleh ya?


Tinggalkan Jawapan

